Sandra Napierała
pedagożka specjalna, pedagog – specjalność Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, logopedka, neurologopedka
Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna oraz pedagogika specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii i neurologpedii.
Odbyła następujące kursy i szkolenia:
- EEG-Biofeedback – 1 stopień
- HEG-Biofeedback
- Terapia ręki – 2 stopnie
- Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców i opiekunów dzieci
- Makaton – 1 stopień
- Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozowoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia
- Kurs doszkalający z zakresu dogoterapii
- Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
- Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne
- Karmienie małego dziecka w aspekcie logopedycznym
- Badanie słuchu w logopedii
- Od jedzenia do mówienia
- Niemowlak u logopedy
- Masaż logopedyczny moduł I i II
- Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia
- Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka
- Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! – od czego zacząć?
- Guguhopla od zabawy do mówienia
- Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia – część 1 i 2
- Wczesna diagnostyka i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt – nowe podejście
- Terapia jąkania u młodzieży i dorosłych
- Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spectrum zaburzeń na poziomie CUN – diagnoza i terapia
- Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
- Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
- Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
- Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
- Bilateralna Integracja – program terapeutyczny
- Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu wg teorii Integracji Sensorycznej
- Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju
- Sensomotoryczna Terapia Widzenia
- Wykorzystanie dźwięku w terapii sensomotorycznej
- Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
- Dziecko i sen. Szkolenie dla profesjonalistów
- Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS
- Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
- Zaburzenia połykania u Dzieci i dorosłych. Diagnoza i metody terapii
- Zwierzęta w terapii. Dogoterapia, hipoterapia, felinoterapia jako elementy Animal-Assisted Therapy
- Szkolenie modułowe MFS
kontakt: sandranapierala@malypiesekzuzi.pl
Katarzyna Mierzejewska
fizjoterapeutka, terapeutka integracji sensorycznej
Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.
Odbyła następujące kursy i szkolenia:
- Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym
w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne - Terapia ręki – 2 stopnie
- Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców
i opiekunów dzieci - Ocena modulacji sensorycznej
- Procesy samoregulacji niemowląt. Sensoryczny aspekt w rozwoju dziecka do 1 roku życia
- Autoregulacja w obserwacji sensorycznej małego dziecka
- Wrażliwe niemowlę a zaburzenia sensoryczne – SensiBaby Intro™
- Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
- Kurs Stymulacji Bazalnej – 1 stopień
- Kurs Integracji Sensorycznej – 2 stopnie
- Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
- Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
- Sensomotoryczna Terapia Widzenia
- Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozowoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia
- Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu wg teorii Integracji Sensorycznej
- Wykorzystanie dźwięku w terapii sensomotorycznej
- Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spectrum zaburzeń na poziomie CUN – diagnoza i terapia
- Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
- Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Bilateralna Integracja -program terapeutyczny
- Dziecko i sen. Szkolenie dla profesjonalistów
- Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS
- Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
- Analiza i interpretacja wniosków diagnostycznych SI – kurs doskonalący
- Funkcjonalna ocena widzenia małych dzieci z niepełnosprawnością wzroku
- Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
- Dobra szkoła ORTOPODOLOGII dla fizjoterapeutów – IV moduły kursu: I Anatomia i biomechanika stóp i kończyn dolnych; II Patologie w obrębie stóp i kończyn dolnych; III Metodologia badań stóp i kończyn dolnych; IV Projektowanie indywidualnych wkładek ortopedycznych
- Warsztat profesjonalnego odciążania stóp – PWO 1
- „Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy ®
- Indywidualna stymulacja słuchu Johansena IAS
kontakt: katarzynakoralewska@malypiesekzuzi.pl
Damian Mierzejewski
fizjoterapeuta
Ukończył studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.
Odbył następujące kursy i szkolenia:
- Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym
w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne - Cefrtyfikowany międzynarodowy terapeuta OM CYRIAX
- Ultrasonografia narządu ruchu
- Terapia ręki – 2 stopnie
- Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców
i opiekunów dzieci - Kurs Stymulacji Bazalnej – 2 stopnie
- Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
- Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
- Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
- Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Bilateralna Integracja – program terapeutyczny
- Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
- Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozowoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia
- Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
- Dziecko i sen. Szkolenie dla profesjonalistów
- Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS
- Dobra szkoła ORTOPODOLOGII dla fizjoterapeutów – IV moduły kursu: I Anatomia i biomechanika stóp i kończyn dolnych; II Patologie w obrębie stóp i kończyn dolnych; III Metodologia badań stóp i kończyn dolnych; IV Projektowanie indywidualnych wkładek ortopedycznych
- Warsztat profesjonalnego odciążania stóp – PWO 15
kontakt: damianmierzejewski@malypiesekzuzi.pl
Magdalena Samojedny
logopedka, neurologopedka
Ukończyła studia magisterskie na kierunku logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studia podyplomowe z zakresu neurologopedii.
Odbyła następujące kursy i szkolenia:
- Smykopląsy –kreatywne warsztaty logorytmiczne
- Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – poziom I i II
- Terapia ręki – 2 stopnie
- Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia
- Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka
- Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno – twarzowych
- Masaż logopedyczny od podstaw podejście praktyczne
- „Growth through Play System (GPS)” stopień 1
- Podstawy karmienia terapeutycznego
- Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3r.ż. Praktyka bez teorii
- Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 r.ż. Logopedyczne zabawy głosowe dla niemowlaków z wykorzystaniem zabaw werbo-tonalnych
- Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym i zespołem Downa
- Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensomotorycznym
- Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Od czego zacząć?- diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
- Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dzieci i dorosłych
- Zabawy sensoryczne i społeczne w terapii dziecka zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Responsywność w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji
- Wsparcie uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu
- Mutyzm wybiórczy
- Autyzm. Rozwijanie komunikacji u osób z autyzmem
- Mówimy z fonogestami – stopień 1
kontakt: magdalenaregula@malypiesekzuzi.pl
Jagoda Stasiak/urlop zdrowotny
fizjoterapeutka, terapeutka integracji sensorycznej
Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.
Odbyła następujące kursy i szkolenia:
- Terapia Integracji Sensorycznej I i II stopnia
- Sensomotoryczna terapia widzenia
- Terapia ręki
- Ruch rozwijający W. Sherborne
- Masaż Shantala
- Integracja odruchów wg programu INPP
- Trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp
- Trening umiejętności społecznych
kontakt: jagodastasiak@malyiesekzuzi.pl
Alicja Konopińśka
fizjoterapeutka, terapeutka integracji sensorycznej
Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Wyższej Szkole Edukacji i Terapii w Poznaniu, studia magisterskie na kierunku pedagogika na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe na kierunku integracja sensoryczna w Kujawsko-Pomorskiej Szkole Wyższej w Bydgoszczy.
Odbyła następujące kursy i szkolenia:
- Ocena neurorozwojoa dziecka i przykłądy postępowania
- Diagnoza i terapia dziecka przedwcześnie urodzonego
- Fizjoterapia dzieci z chorobami neurologicznymi
- Terapia ręki I i II stopnia
- Rozluźnianie mięśniowo-powięziowe
- Kurs Kinesiology Taping
- Masaż Tkanek Głębokich
kontakt: alicjakuklinowska@malypiesekzuzi.pl
Ewelina Marglarczyk
pedagożka specjalna, pedagożka – specjalność Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, logopedka
Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz pedagogika specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Colegium da Vinci oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii.
Odbyła następujące kursy i szkolenia:
- Terapia neurobiologiczna
- Pierwsze kroki w planowaniu terapii indywidualnej dziecka z autyzmem
- Usprawnianie motoryki małej z wykorzystaniem terapii ręki
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
- Makaton – program językowy I stopień
- Stymulacja mechanizmów lepwopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
- PECS – Program komunikacji wspomagającej/alternatywnej I i II stopień
- VB-Mapp – Program do oceny umiejętności językowych i społecznych dzieci z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju
- Terapia behawiorlana w teorii i praktyce – 3-modułowy kurs bazowy
- Nauczanie precyzyjne – czyli nie ma znaczenia czego uczymy, ważne jest tylko to, czego nauczyliśmy
- Przestrzeń terapeutyczna – jak pracować w oparciu o plan aktywności
- Logopedyczny start. Szkoła młodego logopedy
- Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych „od dźwięku do myślenia”
- „Zabawy z jogą – relaksacja, oddech, ćwiczenia gimnastyczne z asanami dla dzieci”
kontakt: ewelinamaglarczyk@malypiesekzuzi.pl
Patrycja Nadłonek
pedagożka
Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.
Odbyła następujące kursy i szkolenia:
- PECS Poziom 1
- Konferencja naukowa Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka teorii i praktyce
- Webinarium „Przestymulowanie- praca z dzieckiem wrażliwym i przeciążonym sensorycznie
- Szkolenie „Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci- przyczyny, postępowanie, terapia
- Kurs surdopedagogiczny w zakresie WWR oraz edukacji osób z uszkodzonym słuchem
- Szkolenie „Wczesne objawy i wykrywanie autyzmu”
- Szkolenie „Praca z dzieckiem z autyzmem”
- Szkolenie „Chód na palcach u dzieci w wieku rozwojowym- analiza problemu oraz sposoby korekcji
- Szkolenie „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia.
- Diagnoza- terapia- masaż”
- Konferencja naukowa „Autyzm w domu i w szkole”
- Udział w konferencjach naukowych koła naukowego „Neurorozwojowi”
- Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Sytuacje stresowe w przestrzeniach życiowych dziecka”
- Udział w warsztatach „Warsztaty kreatywnego pedagoga”
kontakt: patrycjanadlonek@malypiesekzuzi.pl
Agata Przybylska
pedagożka specjalna, pedagożka – specjalność Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka,
Ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia magisterskie specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.
Odbyła następujące kursy i szkolenia:
- Dogoterapia
- Kurs surdopedagogiki obejmujący treści z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji osób z uszkodzonym słuchem
- Kurs Trening Umiejętności Społecznych
kontakt: agataprzybylska@malypiesekzuzi.pl
Karolina Budzyńska-Ulitina
psycholożka
Ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie SWPS Poznań.
kontakt: karolinaulitina@malypiesekzuzi.pl
Marta Mataj
terapeutka zajęciowa, terapeutka integracji sensorycznej
Ukończyła studia licencjackie na kierunku terapeuta zajęciowy na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej.
Odbyła następujące kursy i szkolenia:
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza – terapia – masaż
-
Integracja sensoryczna jako metoda pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym
-
Sensografomotoryka – jak wspomagać rozwój sprawności manualnej oraz grafomotoryki z wykorzystaniem elementów sensorycznych i plastycznych
-
Sensoplastyka® trener 1 stopnia
-
Motoryczni geniusze – Terapia ręki i grafomotoryka
-
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
-
Plastyka sensoryczna jako nowoczesna metoda pracy z dziećmi
-
Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju™
-
Zrozumieć Autyzm
-
Prowadzenie treningów umiejętności społecznych z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie
kontakt: martamataj@malypiesekzuzi.pl
Piotr Jabłoński
pedagog specjalny, neurologopeda,
Ukończył studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii i neurologopedii.
Odbyła następujące kursy i szkolenia:
- Skuteczne metody logopedyczne w wybranych problemach dyslalii
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza – terapia – masaż
- Integracja sensoryczna jako metoda pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym
- Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów
- Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy
- Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia.
- Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
- Karmienie dziecka z MPD.
- Warsztaty neurologopedyczne: Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych.
- Stymulacja Bazalna. Koncepcja prof. A. Frohlicha do pracy z osobami z głębokim upośledzeniem umysłowym,
- Jak wykorzystywać diagnozę i terapię neuropsychologiczną w pracy z dziećmi ze złożoną niepełnosprawnością?
- Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej. Prowadząca: dr Teresa Kaczan, Poznań
- Cykl szkoleń i superwizji dr Magdaleny Grycman
- Diagnoza i terapia stymulacyjna metodą Carla Delacato
- Globalna diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat. Pomorskie Centrum Terapii Pedagogicznej
- Metoda komunikacji alternatywnej Makaton,
- Picture Exchange Communication System – Poziom 1, Pyramid Educational Consultants of Poland,
- Wykorzystanie analizy behawioralnej stosowanej w pracy z dzieckiem z autyzmem – Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej,
- Cykl szkoleń dotyczących diagnozy i terapii osób z autyzmem,
- Ruch rozwijający W. Sherborne – stopień pierwszy,
- „Pomóż mi zrobić to samemu” warsztaty wprowadzające w świat metody Marii Montessori,
kontakt: piotrjablonski@malypiesekzuzi.pl
Patryk Napierała
fizjoterapeuta
Ukończył studia magisterskie na kierunku fizjoterapia.
Anna Posadzy
dietetyczka rodzinna – zarówno z zawodu jak i ogromnej pasji.