ZESPÓŁ

Sandra Napierała

Pedagog specjalny, pedagog – specjalność Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, neurologopeda.

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna oraz pedagogika specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii i neurologpedii. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • EEG-Biofeedback – 1 stopień
  • HEG-Biofeedback
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców i opiekunów dzieci
  • Makaton – 1 stopień
  • Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozowoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia
  • Kurs doszkalający z zakresu dogoterapii
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne
  • Karmienie małego dziecka w aspekcie logopedycznym
  • Badanie słuchu w logopedii
  • Od jedzenia do mówienia
  • Niemowlak u logopedy
  • Masaż logopedyczny moduł I i II
  • Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka
  • Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! – od czego zacząć?
  • Guguhopla od zabawy do mówienia
  • Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia – część 1 i 2
  • Wczesna diagnostyka i  mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych  u noworodków i niemowląt – nowe podejście
  • Terapia jąkania u młodzieży i dorosłych
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spectrum zaburzeń na poziomie CUN – diagnoza i terapia
  • Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
  • Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Bilateralna Integracja – program terapeutyczny
  • Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu wg teorii Integracji Sensorycznej
  • Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju
  • Sensomotoryczna Terapia Widzenia
  • Wykorzystanie dźwięku w terapii sensomotorycznej
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
  • Dziecko i sen. Szkolenie dla profesjonalistów
  • Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
  • Zaburzenia połykania u Dzieci i dorosłych. Diagnoza i metody terapii
  • Zwierzęta w terapii. Dogoterapia, hipoterapia, felinoterapia jako elementy Animal-Assisted Therapy

kontakt: sandranapierala@malypiesekzuzi.pl


Katarzyna Mierzejewska

Fizjoterapeuta, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym
    w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców 
    i opiekunów dzieci
  • Ocena modulacji sensorycznej
  • Procesy samoregulacji niemowląt. Sensoryczny aspekt w rozwoju dziecka do 1 roku życia.
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
  • Kurs Stymulacji Bazalnej – 1 stopień
  • Kurs Integracji Sensorycznej – 2 stopnie
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Sensomotoryczna Terapia Widzenia
  • Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozowoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia
  • Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu wg teorii Integracji Sensorycznej
  • Wykorzystanie dźwięku w terapii sensomotorycznej
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spectrum zaburzeń na poziomie CUN – diagnoza i terapia
  • Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Bilateralna Integracja -program terapeutyczny
  • Dziecko i sen. Szkolenie dla profesjonalistów
  • Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
  • Analiza i interpretacja wniosków diagnostycznych SI – kurs doskonalący
  • Funkcjonalna ocena widzenia małych dzieci z niepełnosprawnością wzroku
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii

kontakt: katarzynakoralewska@malypiesekzuzi.pl


Damian Mierzejewski

Fizjoterapeuta

Ukończył studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.

Odbył następujące kursy i szkolenia:

  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym 
    w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne
  • Cefrtyfikowany międzynarodowy terapeuta  OM CYRIAX
  • Ultrasonografia narządu ruchu
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców
    i opiekunów dzieci
  • Kurs Stymulacji Bazalnej – 2 stopnie
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Bilateralna Integracja – program terapeutyczny
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
  • Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozowoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
  • Dziecko i sen. Szkolenie dla profesjonalistów
  • Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS

kontakt: damianmierzejewski@malypiesekzuzi.pl


Magdalena Reguła

Logopeda

Ukończyła studia magisterskie na kierunku logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu nerologopedii.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Smykopląsy –kreatywne warsztaty logorytmiczne
  • Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – poziom I i II
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka
  • Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno – twarzowych
  • Masaż logopedyczny od podstaw podejście praktyczne
  • „Growth through Play System (GPS)” stopień 1
  • Podstawy karmienia terapeutycznego
  • Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3r.ż. Praktyka bez teorii
  • Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 r.ż. Logopedyczne zabawy głosowe dla niemowlaków z wykorzystaniem zabaw werbo-tonalnych
  • Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym i zespołem Downa
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensomotorycznym
  • Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Od czego zacząć?- diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
  • Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dzieci i dorosłych
  • Zabawy sensoryczne i społeczne w terapii dziecka zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  • Responsywność w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji
  • Wsparcie uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu
  • Mutyzm wybiórczy
  • Autyzm. Rozwijanie komunikacji u osób z autyzmem
  • Mówimy z fonogestami – stopień 1

kontakt: magdalenaregula@malypiesekzuzi.pl


Olga Ziębaczewska

Pedagog specjalny, pedagog – specjalność Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka.

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców i opiekunów dzieci
  • Makaton – 1 stopień
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Sensomotoryczna terapia widzenia
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce- kurs 3-modułowy
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP 
  • Efektywne formy z współpracy z rodzicami
  • Zabawy interakcyjne jako profilaktyka agresji u dzieci
  • Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju: Profil Psychoedukacyjny PEP-R
  • Szkolenie z zakresu Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF)
  • Kurs doskonalący I stopnia „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
  • I oraz II stopień Diagnozy i terapii stymulacyjnej metodą Carla Delacato
  • Szkolenie na temat „Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną”
  • Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS

kontakt: olgadubowicz@malypiesekzuzi.pl


Magdalena Nowak

Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Ukończyła studia licencjackie na kierunku nauczanie początkowe i wychowanie przedszkolne, studia magisterskie edukacja elementarna z terapią oraz studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju oraz integracji sensorycznej. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym
  • Narzędzia do oceny procesów sensorycznych – diagnoza wstępna
  • Kurs Intehracji sensorycznej – I stopień
  • Diagnoza i terapia ręki – 2 stopnie
  • Wspomaganie Rozwoju Dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg integracji odruchów dr Sally Goddard
  • Praca z dzieckiem z autyzmem
  • Instruktorski kurs Masażu Shantala wg Holenderskiej Organizacji Shantala
  • Metoda Knillów
  • Wczesna interwencja logopedyczna oraz diagnoza logopedyczna
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
  • Planowanie pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ocena jej efektów

kontakt: magdanowak@malypiesekzuzi.pl


Anna Głowacka

Psycholog

Ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego dla psychologów.
Kształci się dalej na studiach podyplomowych z logopedii na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • III stopniowy kurs doskonalący „Terapia behawioralna dziecka z autyzmem”
  • Certyfikat nauczyciela – terapeuty dziecka autyzmem
  • EEG biofeedback– 1 stopień
  • Rehabilitacja funkcjonowania poznawczego osób z zaburzeniami neurologicznymi i psychicznymi
  • Wsparcie i praca z dziećmi oraz młodzieżą o różnym stopniu niepełnosprawności intelektualnej
  • Pedagogika Marii Montessori
  • Pomoc dziecku z mutyzmem wybiórczym
  • Autyzm:teoria-metody pracy-praktyka
  • Seksualność osób z różnymi niepełnosprawnościami fizycznymi i intelektualnymi
  • Asystowanie i wsparcie psychologiczne osób z niepełnosprawnością narządu ruchu
  • Asystowanie i wsparcie psychologiczne osób niewidomych
  • Komunikacja i wsparcie dla osób z niedosłuchem oraz głuchoniewidomych
  • III stopnie polskiego języka migowego
  • Psychoonkologia
  • Rozpoznanie i przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
  • Tworzenie projektów animacyjno – edukacyjnych
  • Trening Umiejętności Społecznych (TUS)

kontakt: annaglowacka@malypiesekzuzi.pl


Joanna Cejman

Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalność edukacja elementarna i terapia pedagogiczna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Kodowanie na dywanie
  • Wykorzystanie stymulacji polisensorycznej w wychowaniu przedszkolnym
  • Nauka czytania czy czytanie dla przyjemności w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej 
  • Profilaktyka zdrowia psychicznego uczniów
  • Zrozumieć autyzm – zasady, sposoby, metody pracy z uczniem autystycznym
  • Rozwijanie inteligencji emocjonalnej dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • Taneczne doznania łączące pokolenia cz. II
  • Powiedz mi, że potrafię zrobić wszystko! O sztuce motywowania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • Wolno – nie wolno – czyli o tym jak rozsądnie wyznaczać granice i nauczyć dziecko zasad
  • Planowanie i organizacja zajęć ruchowych w przedszkolu
  • Metoda Dobrego Startu część praktyczna
  • Nowe, fabularyzowane zabawy z chustą
  • Przygotowanie do praktyki zawodowej w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną
  • Innowacje w psychologii i pedagogice. Nowe sposoby diagnostyki i terapii dzieci z dysleksją i ADHD
  • Praca z dzieckiem z rodziny z problemem alkoholowym
  • Od dużej do małej motoryki – zabawy i ćwiczenia
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej
  • Logorytmika jako profilaktyka logopedyczna
  • Metoda Integracji Sensorycznej
  • Wykorzystanie bajek i baśni w stymulowaniu kreatywności dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • Trudne zachowania dzieci w wieku przedszkolnym, jak im przeciwdziałać, jak zapobiegać
  • Jak mądrze chwalić i nagradzać aby zmotywować dziecko do nauki
  • Terapia muzyczna w nauczaniu wczesnoszkolnym i przedszkolnym
  • Metoda ruchu rozwijającego
  • Edukacja przez ruch

kontakt: joannacejman@malypiesekzuzi.pl


Zobacz również