ZESPÓŁ


Sandra Napierała

Pedagog specjalny, pedagog – specjalność Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, neurologopeda.

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna oraz pedagogika specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii i neurologpedii. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • EEG-Biofeedback – 1 stopień
  • HEG-Biofeedback
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców i opiekunów dzieci
  • Makaton – 1 stopień
  • Kurs doszkalający z zakresu dogoterapii
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne
  • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Bilateralna Integracja – program terapeutyczny
  • Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu wg teorii Integracji Sensorycznej
  • Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju
  • Snesomotoryczna Terapia Widzenia
  • Wykorzystanie dźwięku w terapii sensomotorycznej
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Zwierzęta w terapii. Dogoterapia, hipoterapia, felinoterapia jako elementy Animal-Assisted Therapy


Katarzyna Koralewska

Fizjoterapeuta

Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym
    w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców 
    i opiekunów dzieci
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
  • Kurs Stymulacji Bazalnej – 1 stopień
  • Kurs Integracji Sensorycznej – 2 stopnie
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Sensomotoryczna Terapia Widzenia
  • Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu wg teorii Integracji Sensorycznej
  • Wykorzystanie dźwięku w terapii sensomotorycznej
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Bilateralna Integracja -program terapeutyczny


Damian Mierzejewski

Fizjoterapeuta

Ukończył studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.

Odbył następujące kursy i szkolenia:

  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym 
    w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne
  • Cefrtyfikowany międzynarodowy terapeuta  OM CYRIAX
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców
    i opiekunów dzieci
  • Kurs Stymulacji Bazalnej – 1 stopień
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Bilateralna Integracja – program terapeutyczny


Agata Suwińska-Złotogórska

Psycholog

Ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia oraz kongwistyka, a także studia podyplomowe z przygotowania psychologicznego. Obecnie robi doktorat dotyczący mentalizacji w Instytucie Psychologi. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia:

  • Autyzm: teoria – metody pracy – praktyka
  • Wybrane zagadnienia terapii neuropsychologicznej pacjentów z ogniskowymi uszkodzeniami mózgu
  • Całościowe zaburzenia rozwoju – diagnoza i terapia – Anna Budzieńska
  • Rehabilitacja zaburzeń sprzęźonych oraz wybranych zaburzeń genetycznych
  • Specyficzne zaburzenia w uczeniu się – prof. Bogdanowicz


Zobacz również