ZESPÓŁ

Sandra Napierała

pedagog specjalny, pedagog – specjalność Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, logopeda, neurologopeda

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna oraz pedagogika specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii i neurologpedii. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • EEG-Biofeedback – 1 stopień
  • HEG-Biofeedback
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców i opiekunów dzieci
  • Makaton – 1 stopień
  • Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozowoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia
  • Kurs doszkalający z zakresu dogoterapii
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne
  • Karmienie małego dziecka w aspekcie logopedycznym
  • Badanie słuchu w logopedii
  • Od jedzenia do mówienia
  • Niemowlak u logopedy
  • Masaż logopedyczny moduł I i II
  • Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka
  • Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! – od czego zacząć?
  • Guguhopla od zabawy do mówienia
  • Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia – część 1 i 2
  • Wczesna diagnostyka i  mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych  u noworodków i niemowląt – nowe podejście
  • Terapia jąkania u młodzieży i dorosłych
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spectrum zaburzeń na poziomie CUN – diagnoza i terapia
  • Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
  • Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Bilateralna Integracja – program terapeutyczny
  • Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu wg teorii Integracji Sensorycznej
  • Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju
  • Sensomotoryczna Terapia Widzenia
  • Wykorzystanie dźwięku w terapii sensomotorycznej
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
  • Dziecko i sen. Szkolenie dla profesjonalistów
  • Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
  • Zaburzenia połykania u Dzieci i dorosłych. Diagnoza i metody terapii
  • Zwierzęta w terapii. Dogoterapia, hipoterapia, felinoterapia jako elementy Animal-Assisted Therapy
  • Szkolenie modułowe MFS

kontakt: sandranapierala@malypiesekzuzi.pl


Katarzyna Mierzejewska

fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej

Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym
    w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców 
    i opiekunów dzieci
  • Ocena modulacji sensorycznej
  • Procesy samoregulacji niemowląt. Sensoryczny aspekt w rozwoju dziecka do 1 roku życia
  • Autoregulacja w obserwacji sensorycznej małego dziecka
  • Wrażliwe niemowlę a zaburzenia sensoryczne – SensiBaby Intro™
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
  • Kurs Stymulacji Bazalnej – 1 stopień
  • Kurs Integracji Sensorycznej – 2 stopnie
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Sensomotoryczna Terapia Widzenia
  • Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozowoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia
  • Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu wg teorii Integracji Sensorycznej
  • Wykorzystanie dźwięku w terapii sensomotorycznej
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spectrum zaburzeń na poziomie CUN – diagnoza i terapia
  • Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Bilateralna Integracja -program terapeutyczny
  • Dziecko i sen. Szkolenie dla profesjonalistów
  • Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
  • Analiza i interpretacja wniosków diagnostycznych SI – kurs doskonalący
  • Funkcjonalna ocena widzenia małych dzieci z niepełnosprawnością wzroku
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
  • Dobra szkoła ORTOPODOLOGII dla fizjoterapeutów – IV moduły kursu: I Anatomia i biomechanika stóp i kończyn dolnych; II Patologie w obrębie stóp i kończyn dolnych; III Metodologia badań stóp i kończyn dolnych; IV Projektowanie indywidualnych wkładek ortopedycznych
  • Warsztat profesjonalnego odciążania stóp – PWO 15

kontakt: katarzynakoralewska@malypiesekzuzi.pl


Damian Mierzejewski

fizjoterapeuta

Ukończył studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.

Odbył następujące kursy i szkolenia:

  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym 
    w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne
  • Cefrtyfikowany międzynarodowy terapeuta  OM CYRIAX
  • Ultrasonografia narządu ruchu
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców
    i opiekunów dzieci
  • Kurs Stymulacji Bazalnej – 2 stopnie
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Bilateralna Integracja – program terapeutyczny
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
  • Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozowoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
  • Dziecko i sen. Szkolenie dla profesjonalistów
  • Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS
  • Dobra szkoła ORTOPODOLOGII dla fizjoterapeutów – IV moduły kursu: I Anatomia i biomechanika stóp i kończyn dolnych; II Patologie w obrębie stóp i kończyn dolnych; III Metodologia badań stóp i kończyn dolnych; IV Projektowanie indywidualnych wkładek ortopedycznych
  • Warsztat profesjonalnego odciążania stóp – PWO 15

kontakt: damianmierzejewski@malypiesekzuzi.pl


Magdalena Samojedny

logopeda, neurologopeda

Ukończyła studia magisterskie na kierunku logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studia podyplomowe z zakresu neurologopedii.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Smykopląsy –kreatywne warsztaty logorytmiczne
  • Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – poziom I i II
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka
  • Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno – twarzowych
  • Masaż logopedyczny od podstaw podejście praktyczne
  • „Growth through Play System (GPS)” stopień 1
  • Podstawy karmienia terapeutycznego
  • Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3r.ż. Praktyka bez teorii
  • Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 r.ż. Logopedyczne zabawy głosowe dla niemowlaków z wykorzystaniem zabaw werbo-tonalnych
  • Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym i zespołem Downa
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensomotorycznym
  • Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Od czego zacząć?- diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
  • Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dzieci i dorosłych
  • Zabawy sensoryczne i społeczne w terapii dziecka zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  • Responsywność w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji
  • Wsparcie uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu
  • Mutyzm wybiórczy
  • Autyzm. Rozwijanie komunikacji u osób z autyzmem
  • Mówimy z fonogestami – stopień 1

kontakt: magdalenaregula@malypiesekzuzi.pl


Anna Marciszak

psycholog

Ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego dla psychologów.
Kształci się dalej na studiach podyplomowych z logopedii na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • III stopniowy kurs doskonalący „Terapia behawioralna dziecka z autyzmem”
  • Certyfikat nauczyciela – terapeuty dziecka autyzmem
  • EEG biofeedback– 1 stopień
  • Rehabilitacja funkcjonowania poznawczego osób z zaburzeniami neurologicznymi i psychicznymi
  • Wsparcie i praca z dziećmi oraz młodzieżą o różnym stopniu niepełnosprawności intelektualnej
  • Pedagogika Marii Montessori
  • Pomoc dziecku z mutyzmem wybiórczym
  • Autyzm:teoria-metody pracy-praktyka
  • Seksualność osób z różnymi niepełnosprawnościami fizycznymi i intelektualnymi
  • Asystowanie i wsparcie psychologiczne osób z niepełnosprawnością narządu ruchu
  • Asystowanie i wsparcie psychologiczne osób niewidomych
  • Komunikacja i wsparcie dla osób z niedosłuchem oraz głuchoniewidomych
  • III stopnie polskiego języka migowego
  • Psychoonkologia
  • Rozpoznanie i przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
  • Tworzenie projektów animacyjno – edukacyjnych
  • Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
  • Diagnoza i Terapia Ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym

kontakt: annaglowacka@malypiesekzuzi.pl


Jagoda Stasiak

fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej

Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Terapia Integracji Sensorycznej I i II stopnia
  • Sensomotoryczna terapia widzenia

kontakt: jagodastasiak@malyiesekzuzi.pl


Alicja Konopińśka

fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej

Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Wyższej Szkole Edukacji i Terapii w Poznaniu, studia magisterskie na kierunku pedagogika na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe na kierunku integracja sensoryczna w  Kujawsko-Pomorskiej Szkole Wyższej w Bydgoszczy. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Ocena neurorozwojoa dziecka i przykłądy postępowania
  • Diagnoza i terapia dziecka przedwcześnie urodzonego
  • Fizjoterapia dzieci z chorobami neurologicznymi
  • Terapia ręki I i II stopnia
  • Rozluźnianie mięśniowo-powięziowe
  • Kurs Kinesiology Taping
  • Masaż Tkanek Głębokich

kontakt: alicjakuklinowska@malypiesekzuzi.pl


Ewelina Marglarczyk

pedagog specjalny,  pedagog – specjalność Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, logopeda

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz pedagogika specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Colegium da Vinci   oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Terapia neurobiologiczna
  • Pierwsze kroki w planowaniu terapii indywidualnej dziecka z autyzmem
  • Usprawnianie motoryki małej z wykorzystaniem terapii ręki
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
  • Makaton – program językowy I stopień
  • Stymulacja mechanizmów lepwopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
  • PECS – Program komunikacji wspomagającej/alternatywnej I i II stopień
  • VB-Mapp – Program do oceny umiejętności językowych i społecznych dzieci z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju
  • Terapia behawiorlana w teorii i praktyce – 3-modułowy kurs bazowy
  • Nauczanie precyzyjne – czyli nie ma znaczenia czego uczymy, ważne jest tylko to, czego nauczyliśmy
  • Przestrzeń terapeutyczna – jak pracować w oparciu o plan aktywności
  • Logopedyczny start. Szkoła młodego logopedy
  • Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych „od dźwięku do myślenia”
  • „Zabawy z jogą – relaksacja, oddech, ćwiczenia gimnastyczne z asanami dla dzieci”

kontakt: ewelinamaglarczyk@malypiesekzuzi.pl


Iga Radek

pedagog specjalny,  logopeda, terapeuta integracji sensorycznej

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu  oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii i integracji sensorycznej.

 

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Kinesiotaping w logopedii
  •  Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
  • Nie patrzy, nie słucha, nie mowi! – od czego zacząć?
  • Diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
  • Logorytmika
  • Kamishibai
  • Połykanie w logopedii
  • Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii Dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej

kontakt: igaradek@malypiesekzuzi.pl


Olga Wojtkowska

fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej

Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu oraz studia podyplomowe na kierunku fizjoterapia w pediatrii.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Terapia integracji sensorycznej I stopnia
  • Terapia Integracji sensorycznej II stopnia
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs masażu Shantala
  • Sensomotoryczna terapia widzenia
  • Makaton program rozwoju komunikacji
  • Ruch rozwijający wg Veroniki Sherborne
  • Wspomagania rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce – Szkolny program Interwencyjny Sally Goddard Blythe

kontakt: olgawojtkowska@malypiesekzuzi.pl


Zobacz również