ZESPÓŁ

Sandra Napierała

pedagożka specjalna, pedagog – specjalność Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, logopedka, neurologopedka

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna oraz pedagogika specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii i neurologpedii. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • EEG-Biofeedback – 1 stopień
  • HEG-Biofeedback
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców i opiekunów dzieci
  • Makaton – 1 stopień
  • Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozowoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia
  • Kurs doszkalający z zakresu dogoterapii
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne
  • Karmienie małego dziecka w aspekcie logopedycznym
  • Badanie słuchu w logopedii
  • Od jedzenia do mówienia
  • Niemowlak u logopedy
  • Masaż logopedyczny moduł I i II
  • Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka
  • Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! – od czego zacząć?
  • Guguhopla od zabawy do mówienia
  • Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia – część 1 i 2
  • Wczesna diagnostyka i  mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych  u noworodków i niemowląt – nowe podejście
  • Terapia jąkania u młodzieży i dorosłych
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spectrum zaburzeń na poziomie CUN – diagnoza i terapia
  • Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
  • Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Bilateralna Integracja – program terapeutyczny
  • Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu wg teorii Integracji Sensorycznej
  • Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju
  • Sensomotoryczna Terapia Widzenia
  • Wykorzystanie dźwięku w terapii sensomotorycznej
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
  • Dziecko i sen. Szkolenie dla profesjonalistów
  • Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
  • Zaburzenia połykania u Dzieci i dorosłych. Diagnoza i metody terapii
  • Zwierzęta w terapii. Dogoterapia, hipoterapia, felinoterapia jako elementy Animal-Assisted Therapy
  • Szkolenie modułowe MFS

kontakt: sandranapierala@malypiesekzuzi.pl


Katarzyna Mierzejewska

fizjoterapeutka, terapeutka integracji sensorycznej

Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym
    w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców 
    i opiekunów dzieci
  • Ocena modulacji sensorycznej
  • Procesy samoregulacji niemowląt. Sensoryczny aspekt w rozwoju dziecka do 1 roku życia
  • Autoregulacja w obserwacji sensorycznej małego dziecka
  • Wrażliwe niemowlę a zaburzenia sensoryczne – SensiBaby Intro™
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
  • Kurs Stymulacji Bazalnej – 1 stopień
  • Kurs Integracji Sensorycznej – 2 stopnie
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Sensomotoryczna Terapia Widzenia
  • Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozowoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia
  • Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu wg teorii Integracji Sensorycznej
  • Wykorzystanie dźwięku w terapii sensomotorycznej
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spectrum zaburzeń na poziomie CUN – diagnoza i terapia
  • Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Bilateralna Integracja -program terapeutyczny
  • Dziecko i sen. Szkolenie dla profesjonalistów
  • Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
  • Analiza i interpretacja wniosków diagnostycznych SI – kurs doskonalący
  • Funkcjonalna ocena widzenia małych dzieci z niepełnosprawnością wzroku
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
  • Dobra szkoła ORTOPODOLOGII dla fizjoterapeutów – IV moduły kursu: I Anatomia i biomechanika stóp i kończyn dolnych; II Patologie w obrębie stóp i kończyn dolnych; III Metodologia badań stóp i kończyn dolnych; IV Projektowanie indywidualnych wkładek ortopedycznych
  • Warsztat profesjonalnego odciążania stóp – PWO 1
  • „Diagnostyka i Terapia Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy ®
  • Indywidualna stymulacja słuchu Johansena IAS

kontakt: katarzynakoralewska@malypiesekzuzi.pl


Damian Mierzejewski

fizjoterapeuta

Ukończył studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.

Odbył następujące kursy i szkolenia:

  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym 
    w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne
  • Cefrtyfikowany międzynarodowy terapeuta  OM CYRIAX
  • Ultrasonografia narządu ruchu
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców
    i opiekunów dzieci
  • Kurs Stymulacji Bazalnej – 2 stopnie
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Bilateralna Integracja – program terapeutyczny
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
  • Zaburzenia sensomotoryczne i nieprawidłowości w rozowoju, zachowaniu i interakcji w 1. i 2. roku życia
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
  • Dziecko i sen. Szkolenie dla profesjonalistów
  • Kart Oceny Gotowości Szkoleń KOGS
  • Dobra szkoła ORTOPODOLOGII dla fizjoterapeutów – IV moduły kursu: I Anatomia i biomechanika stóp i kończyn dolnych; II Patologie w obrębie stóp i kończyn dolnych; III Metodologia badań stóp i kończyn dolnych; IV Projektowanie indywidualnych wkładek ortopedycznych
  • Warsztat profesjonalnego odciążania stóp – PWO 15

kontakt: damianmierzejewski@malypiesekzuzi.pl


Magdalena Samojedny

logopedka, neurologopedka

Ukończyła studia magisterskie na kierunku logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studia podyplomowe z zakresu neurologopedii.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Smykopląsy –kreatywne warsztaty logorytmiczne
  • Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – poziom I i II
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka
  • Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno – twarzowych
  • Masaż logopedyczny od podstaw podejście praktyczne
  • „Growth through Play System (GPS)” stopień 1
  • Podstawy karmienia terapeutycznego
  • Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3r.ż. Praktyka bez teorii
  • Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 r.ż. Logopedyczne zabawy głosowe dla niemowlaków z wykorzystaniem zabaw werbo-tonalnych
  • Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym i zespołem Downa
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensomotorycznym
  • Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Od czego zacząć?- diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
  • Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dzieci i dorosłych
  • Zabawy sensoryczne i społeczne w terapii dziecka zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  • Responsywność w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji
  • Wsparcie uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu
  • Mutyzm wybiórczy
  • Autyzm. Rozwijanie komunikacji u osób z autyzmem
  • Mówimy z fonogestami – stopień 1

kontakt: magdalenaregula@malypiesekzuzi.pl


Jagoda Stasiak/urlop zdrowotny

fizjoterapeutka, terapeutka integracji sensorycznej

Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Terapia Integracji Sensorycznej I i II stopnia
  • Sensomotoryczna terapia widzenia
  • Terapia ręki
  • Ruch rozwijający W. Sherborne
  • Masaż Shantala
  • Integracja odruchów wg programu INPP
  • Trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp 
  • Trening umiejętności społecznych

kontakt: jagodastasiak@malyiesekzuzi.pl


Alicja Konopińśka

fizjoterapeutka, terapeutka integracji sensorycznej

Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Wyższej Szkole Edukacji i Terapii w Poznaniu, studia magisterskie na kierunku pedagogika na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe na kierunku integracja sensoryczna w  Kujawsko-Pomorskiej Szkole Wyższej w Bydgoszczy. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Ocena neurorozwojoa dziecka i przykłądy postępowania
  • Diagnoza i terapia dziecka przedwcześnie urodzonego
  • Fizjoterapia dzieci z chorobami neurologicznymi
  • Terapia ręki I i II stopnia
  • Rozluźnianie mięśniowo-powięziowe
  • Kurs Kinesiology Taping
  • Masaż Tkanek Głębokich

kontakt: alicjakuklinowska@malypiesekzuzi.pl


Ewelina Marglarczyk

pedagożka specjalna,  pedagożka – specjalność Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, logopedka

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz pedagogika specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Colegium da Vinci   oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Terapia neurobiologiczna
  • Pierwsze kroki w planowaniu terapii indywidualnej dziecka z autyzmem
  • Usprawnianie motoryki małej z wykorzystaniem terapii ręki
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
  • Makaton – program językowy I stopień
  • Stymulacja mechanizmów lepwopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
  • PECS – Program komunikacji wspomagającej/alternatywnej I i II stopień
  • VB-Mapp – Program do oceny umiejętności językowych i społecznych dzieci z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju
  • Terapia behawiorlana w teorii i praktyce – 3-modułowy kurs bazowy
  • Nauczanie precyzyjne – czyli nie ma znaczenia czego uczymy, ważne jest tylko to, czego nauczyliśmy
  • Przestrzeń terapeutyczna – jak pracować w oparciu o plan aktywności
  • Logopedyczny start. Szkoła młodego logopedy
  • Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych „od dźwięku do myślenia”
  • „Zabawy z jogą – relaksacja, oddech, ćwiczenia gimnastyczne z asanami dla dzieci”

kontakt: ewelinamaglarczyk@malypiesekzuzi.pl


Patrycja Nadłonek

pedagożka

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • PECS Poziom 1
  • Konferencja naukowa Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka teorii i praktyce
  • Webinarium „Przestymulowanie- praca z dzieckiem wrażliwym i przeciążonym sensorycznie
  • Szkolenie „Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci- przyczyny, postępowanie, terapia
  • Kurs surdopedagogiczny w zakresie WWR oraz edukacji osób z uszkodzonym słuchem
  • Szkolenie „Wczesne objawy i wykrywanie autyzmu”
  • Szkolenie „Praca z dzieckiem z autyzmem”
  • Szkolenie „Chód na palcach u dzieci w wieku rozwojowym- analiza problemu oraz sposoby korekcji
  • Szkolenie „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia.
  • Diagnoza- terapia- masaż”
  • Konferencja naukowa „Autyzm w domu i w szkole”
  • Udział w konferencjach naukowych koła naukowego „Neurorozwojowi”
  • Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Sytuacje stresowe w przestrzeniach życiowych dziecka”
  • Udział w warsztatach „Warsztaty kreatywnego pedagoga”

kontakt: patrycjanadlonek@malypiesekzuzi.pl


Agata Przybylska

pedagożka specjalna,  pedagożka – specjalność Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka,

Ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia magisterskie specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Dogoterapia
  • Kurs surdopedagogiki obejmujący treści z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji osób z uszkodzonym słuchem
  • Kurs Trening Umiejętności Społecznych

kontakt: agataprzybylska@malypiesekzuzi.pl


Karolina Budzyńska-Ulitina

psycholożka

Ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie SWPS Poznań.

kontakt: karolinaulitina@malypiesekzuzi.pl


Marta Mataj

terapeutka zajęciowa, terapeutka integracji sensorycznej

Ukończyła studia licencjackie na kierunku terapeuta zajęciowy na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza – terapia – masaż 
  • Integracja sensoryczna jako metoda pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym
  • Sensografomotoryka – jak wspomagać rozwój sprawności manualnej oraz grafomotoryki z wykorzystaniem elementów sensorycznych i plastycznych
  • Sensoplastyka® trener 1 stopnia
  • Motoryczni geniusze – Terapia ręki i grafomotoryka
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
  • Plastyka sensoryczna jako nowoczesna metoda pracy z dziećmi
  • Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju™
  • Zrozumieć Autyzm
  • Prowadzenie treningów umiejętności społecznych z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie

kontakt: martamataj@malypiesekzuzi.pl


Piotr Jabłoński

pedagog specjalny, neurologopeda, 

Ukończył studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii i neurologopedii.

Odbyła następujące kursy i szkolenia:

  • Skuteczne metody logopedyczne w wybranych problemach dyslalii
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza – terapia – masaż
  • Integracja sensoryczna jako metoda pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym
  • Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów
  • Seplenienie (szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy
  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia.
  • Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
  • Karmienie dziecka z MPD.
  • Warsztaty neurologopedyczne: Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych.
  • Stymulacja Bazalna. Koncepcja prof. A. Frohlicha do pracy z osobami z głębokim upośledzeniem umysłowym,
  • Jak wykorzystywać diagnozę i terapię neuropsychologiczną w pracy z dziećmi ze złożoną niepełnosprawnością?
  • Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej. Prowadząca: dr Teresa Kaczan, Poznań
  • Cykl szkoleń i superwizji dr Magdaleny Grycman
  • Diagnoza i terapia stymulacyjna metodą Carla Delacato
  • Globalna diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat. Pomorskie Centrum Terapii Pedagogicznej
  • Metoda komunikacji alternatywnej Makaton,
  • Picture Exchange Communication System – Poziom 1, Pyramid Educational Consultants of Poland,
  • Wykorzystanie analizy behawioralnej stosowanej w pracy z dzieckiem z autyzmem – Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej,
  • Cykl szkoleń dotyczących diagnozy i terapii osób z autyzmem,
  • Ruch rozwijający W. Sherborne – stopień pierwszy,
  • „Pomóż mi zrobić to samemu” warsztaty wprowadzające w świat metody Marii Montessori,

kontakt: piotrjablonski@malypiesekzuzi.pl


Patryk Napierała

fizjoterapeuta

Ukończył studia magisterskie na kierunku fizjoterapia.


Anna Posadzy

dietetyczka rodzinna – zarówno z zawodu jak i ogromnej pasji.

Szczególnie interesuje mnie temat wybiórczości pokarmowej, budowania zdrowych, racjonalnych nawyków żywieniowych całych rodzin oraz profilaktyka i dietoterapia nadwagi i otyłości wśród coraz już młodszych dzieci.
Moim celem jest pomoc rodzinom w odnalezieniu równowagi i spokoju w temacie żywienia oraz przekazywanie wiedzy i doświadczenia w przyjaznej, nieoceniającej atmosferze – dlatego ogromną radość i satysfakcję sprawia mi spotykanie się z Wami zarówno podczas konsultacji indywidualnych jak i różnego rodzaju warsztatów grupowych.
Prywatnie jestem mamą 3 wspaniałych chłopców, dzięki którym codziennie mam okazję skonfrontować wiedzę teoretyczną z praktyką!


Zobacz również