ZESPÓŁ


Sandra Napierała

Pedagog specjalny, pedagog – specjalność Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, neurologopeda.

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna oraz pedagogika specjalność wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii i neurologpedii. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • EEG-Biofeedback – 1 stopień
  • HEG-Biofeedback
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców i opiekunów dzieci
  • Makaton – 1 stopień
  • Kurs doszkalający z zakresu dogoterapii
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne
  • Karmienie małego dziecka w aspekcie logopedycznym
  • Badanie słuchu w logopedii
  • Od jedzenia do mówienia
  • Niemowlak u logopedy
  • Masaż logopedyczny moduł I i II
  • Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka
  • Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! – od czego zacząć?
  • Guguhopla od zabawy do mówienia
  • Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia – część 1 i 2
  • Wczesna diagnostyka i  mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych  u noworodków i niemowląt – nowe podejście
  • Terapia jąkania u młodzieży i dorosłych
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spectrum zaburzeń na poziomie CUN – diagnoza i terapia
  • Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
  • Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Bilateralna Integracja – program terapeutyczny
  • Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu wg teorii Integracji Sensorycznej
  • Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju
  • Sensomotoryczna Terapia Widzenia
  • Wykorzystanie dźwięku w terapii sensomotorycznej
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Zwierzęta w terapii. Dogoterapia, hipoterapia, felinoterapia jako elementy Animal-Assisted Therapy


Katarzyna Koralewska

Fizjoterapeuta

Ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym
    w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców 
    i opiekunów dzieci
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
  • Kurs Stymulacji Bazalnej – 1 stopień
  • Kurs Integracji Sensorycznej – 2 stopnie
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Sensomotoryczna Terapia Widzenia
  • Diagnoza i terapia funkcji wzrokowych w trudnościach w czytaniu i pisaniu wg teorii Integracji Sensorycznej
  • Wykorzystanie dźwięku w terapii sensomotorycznej
  • Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spectrum zaburzeń na poziomie CUN – diagnoza i terapia
  • Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Bilateralna Integracja -program terapeutyczny
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci


Damian Mierzejewski

Fizjoterapeuta

Ukończył studia magisterskie na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.

Odbył następujące kursy i szkolenia:

  • Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym 
    w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne
  • Cefrtyfikowany międzynarodowy terapeuta  OM CYRIAX
  • Ultrasonografia narządu ruchu
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Kurs praktycznej nauki masażu Shantala dla rodziców
    i opiekunów dzieci
  • Kurs Stymulacji Bazalnej – 1 stopień
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne
  • Integracja Odruchów Pierwotnych wg Sally Goddard Blythe
  • Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów
  • Seksualność bez barier – szkolenie z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Bilateralna Integracja – program terapeutyczny
  • Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci


Agata Suwińska-Złotogórska

Psycholog

Ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia oraz kongwistyka, a także studia podyplomowe z przygotowania psychologicznego. Obecnie robi doktorat dotyczący mentalizacji w Instytucie Psychologi. 

Odbyła następujące kursy i szkolenia:

  • Autyzm: teoria – metody pracy – praktyka
  • Wybrane zagadnienia terapii neuropsychologicznej pacjentów z ogniskowymi uszkodzeniami mózgu
  • Całościowe zaburzenia rozwoju – diagnoza i terapia – Anna Budzieńska
  • Rehabilitacja zaburzeń sprzęźonych oraz wybranych zaburzeń genetycznych
  • Specyficzne zaburzenia w uczeniu się – prof. Bogdanowicz


Magdalena Reguła

Logopeda

Ukończyła studia magisterskie na kierunku logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu nerologopedii.

Odbyła następujące kursy i szkolenia: 

  • Smykopląsy –kreatywne warsztaty logorytmiczne
  • Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością – poziom I i II
  • Terapia ręki – 2 stopnie
  • Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia
  • Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu dziecka
  • Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno – twarzowych
  • Masaż logopedyczny od podstaw podejście praktyczne
  • „Growth through Play System (GPS)” stopień 1
  • Podstawy karmienia terapeutycznego
  • Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3r.ż. Praktyka bez teorii
  • Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 r.ż. Logopedyczne zabawy głosowe dla niemowlaków z wykorzystaniem zabaw werbo-tonalnych
  • Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym i zespołem Downa
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensomotorycznym
  • Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Od czego zacząć?- diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
  • Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dzieci i dorosłych
  • Zabawy sensoryczne i społeczne w terapii dziecka zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  • Responsywność w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji
  • Wsparcie uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu
  • Mutyzm wybiórczy
  • Autyzm. Rozwijanie komunikacji u osób z autyzmem
  • Mówimy z fonogestami – stopień 1


Zobacz również